تعمیرگاه تخصصی لتیتیود

چرا تعمیرگاه لتیتیود رنوساز را انتخاب کنیم؟

مهم ترین دلایل انتخاب رنوساز

تخصص و تجربه

ما در تعمیرگاه تخصصی لتیتیود، با بیش از ۱۷ سال تجربه در عرصه تعمیرات و خدمات تخصصی خودروهای رنو فعالیت داریم. تیم متخصص ما با دانش فنی عالی و تجربه وسیع در این زمینه، تضمین می‌کند که هر نوع مشکلی در خودروی شما با دقت و کیفیت برطرف شود.

خدمات فوری لتیتیود

تعمیرگاه ما از خدمات تخصصی فوری نیز پشتیبانی می‌کند. در صورت بروز هر گونه اضطراری یا مشکل ناگهانی در خودروی شما، ما در دسترس خواهیم بود تا به سرعت و با حداکثر دقت مشکل را برطرف کنیم.

قطعات اصلی لتیتیود و گارانتی

در تعمیرگاه ما، از قطعات اصلی و با کیفیت برای تعمیر و تعویض استفاده می‌کنیم. این به شما اطمینان می‌دهد که خودروی شما با استانداردهای کارخانه و بهترین کیفیت خدمات مرتبط می‌شود. همچنین، برخی از تعمیرات با گارانتی ارائه می‌شوند تا شما به راحتی از خودروی خود استفاده کنید

راه ارتباطی با تعمیرگاه لتیتیود رنوساز

در این مقاله از تعمیرگاه تخصصی لتیتود قصد داریم به تمامی نکات در خصوص تعمیر خودرو رنو لتیتود بپردازیم. بهتر است بدانید که در میان انواع سدان‌ها، سدان‌های خانوادگی همچون تویوتا، هیوندای و رنو لتیتود، جایگاه ویژه‌تری در کشور ما به خود اختصاص داده‌اند. در سال ۲۰۱۰، کمپانی معروف فرانسوی رنو، جدید‌ترین محصول خود در همین دسته را روانه بازار کرد. در همین سال، خودروی رنو لتیتود، در تمامی نمایشگاه‌های معروف خودرو، به علاقه‌مندان معرفی شد. تا پیش از تولید تالیسمان، رنو لتیتود، پرچمدار سدان‌های رنو بود ولی در سال ۲۰۱۵، با عرضه تلیسمان به بازار خودرو، خط تولید لتیتود به پایان رسید. خودروی لتیتود، توسط واردکننده نگین‌ خودرو در دو مدل ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ به ایران آمد و این کمپانی تصمیم داشت که در صورت تولید، مدل‌های جدید‌تر این خودرو را نیز به ایران بیاورد اما با پایان یافتن خط تولید لتیتود، این کار نیز متوقف شد. از آنجایی که واردات قطعات جانبی خودرو با مشکل مواجه است و لتیتود نیز یک خودروی تقریبا قدیمی به شمار می‌رود، تعمیر آن در هر مرکزی توصیه نمی‌شود. در تعمیرگاه تخصصی لتیتود، علاوه بر حفظ مشتری‌ مداری، خودروی شما با بهترین قطعات و کیفیت عیب‌یابی شده و با مناسب‌ترین هزینه به شما تحویل داده می‌شود.  بنابراین تا انتهای این مقاله از بهترین تعمیرگاه رنو با ما همراه باشید.

رفع مشکلات برقی لتیتود

لتیتیود نیز مانند هر خودروی دیگر، دارای سیستم برقی بوده و این سیستم یکی از اساسی‌ترین ملزومات آن است. اگر برق خودرو دچار مشکل شود، خطرات جدی از جمله عدم حرکت صحیح خودرو، از کار افتادن سنسور‌ها و حتی احتراق آن را به همراه دارد. یکی از رایج‌تین مشکلات برقی لتیتود، نوسان سیستم روشناییست. مشکلات سیمپیچی‌های داخل جعبه فیوز، می‌تواند باعث بروز خلل در سیستم روشنایی شود.

همچنین زمانی که یک فیوز بسوزد، به بخش‌های مختلف خودرو از جمله سیستم روشنایی آسیب وارد می‌شود. برای حل این مشکل، باید خودرو را برای بررسی عملکرد فیوز‌ها به تعمیرگاه ببرید. معمولا با تعویض یک یا چند فیوز، این مشکل برطرف می‌شود. قطع و وصلی مکرر برق لتیتیود نیز یکی دیگر از مشکلات برقی آن به حساب می‌آید. بروز این مشکل، وجود اختلال در عملکرد باتری و دینام را بیان می‌کند. همانطور که می‌دانید، وظیفه دینام، تولید برق مصرفی خودرو و وظیفه باتری، ذخیره انرژی الکتریکی است. در صورت ایراد در هر کدام از این قطعات، آسیب جدی به خودرو وارد می‌شود و برای رفع آنها باید به یک تعمیرگاه مطمئن مراجعه کنید. در تعمیرگاه تخصصی لتیتیود، مکانیک‌های مجرب ما تمامی مشکلات برقی خودروی شما را برطرف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: مشکلات برقی لتیتود را در تعمیرگاه رنو بر طرف کنید

تعمیر و تنظیم موتور لتیتود

موتور رنو لتیتود می تواند به دلایل مختلفی از جمله: نشتی روغن از موتور، یاتاقان زدن، ضعف در اویل پمپ و سایر موارد  دچار مشکل شود. توصیه ما این است که بدلیل حساسیت های قسمت های مهم موتور خودرو، بهتر است تعمیر موتور را در تعمیرگاه تخصصی لتیتود در غرب تهران انجام دهید. چرا که این مجموعه با استفاده از قطعات با کیفیت اصل رنو و تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر موتور رنو لتیتود، خدمات خودرویی شما را انجام می دهد. به بیان کارشناس فنی رنوساز، با مشاهده هریک از علائم خرابی موتور، زمان تعمیر موتور خودرو رنو لتیتود فرا رسیده است. عمده ترین علائم خرابی موتور رنو لتیتود عبارتند از: روشن شدن چراغ چک موتور، روشن نشدن خودرو و صداهای ناهنجار از موتور می باشد.

بیشتر بخوانید: زمان تعمیر موتور لتیتود و عمده ترین دلایل خرابی آن

زمان تعویض روغن موتور لتیتود

موتور لتیتود، بر خلاف تمامی سدان‌های مشابه با یک موتور ۶ سیلندر و حجم ۳.۵ لیتر کار می‌کند. در نتیجه، حداقل تولید اسب بخار برابر ۲۳۷ و میزان گشتاور نیز برابر ۳۳۰ نیوتون‌متر است. اگر در موتور لتیتود شما از بهترین و مرغوب‌ترین قطعات هم استفاده شده باشد، بالاخره روزی عمر آنها تمامی می‌شود و نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. در این صورت خودرو خود را نزد تعمیرکاری مجرب ببرید. همانطور که می‌دانید، مهم‌ترین راه حفظ سلامت موتور خودرو، تعویض روغن موتور در زمان مناسب است.

روغن موتور، به عنوان یک خنک‌کننده برای قطعات داخل موتور عمل می‌کند. این کار از آسیب دیدن موتور در دمای بالا جلوگیری می‌کند. همچنین وظیفه دیگر این روغن، کنترل اصطکاک بین قطعات داخلی موتور است. روغن موتور به روان‌کننده‌ای مناسب، از کشیده شدن قطعات داخلی روی هم هنگام حرکت جلوگیری کرده و مانع سر و صدای موتور می‌شود. توجه کنید که زمان مناسب برای تعویض روغن موتور لتیتود، روی ۵۰۰۰۰ کیلومتر است. همچنین هنگام تعویض روغن موتور، حتما فیلتر موتور را نیز تعویض کنید. در تعمیرگاه تخصصی لتیتود، با اطمینان از اصل بودن روغن و سایر قطعات فنی، می‌توانید تعمیر موتور خودروی خود را به ما بسپارید.

بیشتر بخوانید: هنگام تعویض روغن موتور لتیتود به چه نکاتی توجه کنیم؟

انجام سرویس های دوره ای رنو لتیتود

سرویس دوره‌ای خودرو، تنها راه نجات آن از مشکلات جبران‌ناپذیر نیست. کار‌هایی نظیر تعویض روغن، فیلتر هوا، بازبینی قطعات فنی و عملکرد آنها، بررسی نحوه عملکرد برق خودرو، تعویض تسمه‌تایم و… همگی در زیر‌مجموعه سرویس دوره‌ای قرار می‌گیرند.  رنو لتیتود نیز از این قاعده مستثنا نبوده و برای عملکرد بهتر و عمر بیشتر، به سرویس دوره‌ای نیاز دارد. زمان انجام هر یک از اقدامات سرویس، در دفترچه راهنمای این خودرو ذکر شده که با مراجعه به آن از این زمان مطلع می‌شوید. سرویس دوره‌ای هر خودرو باید در نمایندگی معتبر کمپانی تولید‌کننده آن انجام شود. شما می‌توانید خودروی لتیتود خود را در بهترین نمایندگی رنو در غرب تهران انجام دهید. در این نمایندگی، با نهایت دقت و حوصله، تمامی قطعات فنی خودروی شما بازبینی شده و در صورت وجود مشکل، به برطرف کردن آن اقدام می‌شود.

تعویض روغن گیربکس لتیتود

مهم‌ترین وظیفه روغن در بخش‌های مختلف خودرو، روان کردن حرکت قطعات است. روغن با‌کیفیت از آسیب دیدن قطعات خودرو در دمای بالا جلوگیری می‌کند. توجه کنید که در صورت نشتی روغن از بخش‌های مختلف از جمله زیر خودرو، باید فورا برای برطرف نمودن محل نشتی اقدام شود. هنگام تعویض روغن خودرو هرگز چند مدل روغن را با یکدیگر ترکیب نکنید. زیرا حین بروز مشکلات جدی برای خودرو، روغن در مدت کوتاهی عملکرد خود را از دست داده و در دمای بالا می‌سوزد و آسیب می‌بیند. در تعمیرگاه تخصصی لتیتیود، روغن گیربکس و موتور خودروی شما با به‌ترین و با‌کیفیت‌ترین روغن تعویض می‌شود. زیرا این نمایندگی، خود وارد‌کننده تجهیزات یدکی خودروی لتیتیود بوده و می‌توانیم به شما بگوییم که با اطمینان، گزینه خوبی برای تعویض روغن خودروی لتیتیود شماست.

بیشتر بخوانید: نکات مهم هنگام تعویض روغن گیربکس لتیتیود

تعمیر گیربکس لتیتود در نمایندگی رنو

گیربکس لتیتود، از نوع اتومات و ۶ سرعته است که شتاب ۰ تا ۱۰۰ معادل ۸.۴ ثانیه دارد. وظیفه گیربکس، کمک به کاهش سوخت مصرفی خودرو، کنترل سیستم دنده داخلی برای کمک به انتقال نیرو و کنترل سرعت خودرو است. در صورت اختلال در عملکرد گیربکس، سیستم انتقال نیرو نیز دچار مشکل می‌شود. توجه داشته باشید که گیربکس لتیتیود اتومات بوده و ساختار پیچیده‌ای نسبت به گیربکس‌های دستی دارد.

بدین ترتیب، اصلا به طور شخصی، برای بازبینی و عیب‌یابی این قطعه حیاتی، اقدام نکنید. لازم به ذکر است که مهم‌ترین راه محافظت از سلامت گیربکس، تعویض روغن به موقع آن است. زیرا با روغن مناسب، قطعات داخلی گیربکس، روان‌تر کار می‌کنند و روغن، فضای داخلی گیربکس را خنک می‌کند تا هنگام افزایش دما آسیب نبینند. شما می‌توانید روغن گیربکس خودروی لتیتود خود را در تعمیرگاه تخصصی لتیتیود انجام دهید.

بیشتر بخوانید: نکات مهم تعمیر گیربکس لتیتیود 

زمان تعمیر جلوبندی لتیتود

جلوبندی خودرو‌های رنو از جمله لتیتیود، بسیار حساس است و معمولا در مدت کوتاهی پس از خرید خودرو با مشکل مواجه می‌شود. مهم‌ترین مشکل سیستم تعلیق و جلوبندی لتیتیود، خرابی کمک فنر‌هاست. معمولا خرابی کمک فنر‌ها با روغن زدن آن معلوم می‌شود. در صورتی که نوع و  شدت آسیب به این قطعه کم باشد، قابل تعمیر است. ولی اگر میزان آسیب وارده به کمک فنر زیاد باشد، باید آن را تعویض کرد که همین امر، مستلزم صرف هزینه زیاد است.

خرابی طبقه ها نیز یکی دیگر از مشکلات جلوبندی لتیتیود است. اگر هنگام عبور از پستی بلندی‌ها با لتیتیود، سر و صدای زیادی را می‌شنوید، این نشان‌دهنده خرابی تبقه‌ها و بوش‌هاست. در صورتی که هر گونه مشکل مربوط به جلوبندی خودروی خود را مشاهده کردید، برای رفع آنها می‌توانید به نمایندگی رنو مراجعه کنید. تعمیرکاران ما با سابقه طولانی در تعمیر انواع خودرو‌های رنو از جمله لتیتیود، قادر هستند جلوبندی خودروی شما را با مرغوب‌ترین قطعات، تعمیر کنند. لازم به ذکر است که مشکلات مربوط به جلوبندی خودرو، نتیجه جدی ندارند ولی تلاش کنید پس از مشاهده کوچک‌ترین مشکل، به رفع آن بپردازید تا ضامن حفظ سلامت خودرو، عمر آن را نیز افزایش دهید.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد تعمیر جلوبندی لتیتود در بهترین تعمیرگاه رنو

نحوه تعویض تسمه تایم لتیتود

توجه کنید که مناسب‌ترین زمان برای تعویض تسمه تایم رنو لتیتود، روی ۵۰۰۰۰ کیلومتر است. در صورتی که در زمان مقرر تسمه تایم خودروی شما تعویض نشود، تسمه پاره شده و خودرو خاموش می‌شود. در صورت پاره شدن تسمه تایم، سوپاپ‌های دود و هوای موجود در سر‌سیلندر، با پیستون‌های داخل سیلندر برخورد می‌کنند و طی این امر، تمام سوپاپ‌ها کج می‌شوند.

در این صورت باید سر‌سیلندر باز شود و تمامی سوپاپ‌ها تعویض گردد. در صورت برخورد عمیق سوپاپ‌ها به پیستون، پیستون‌های داخل سیلندر نیز از آسیب دیده و لازم است سیلندر نیز باز شده و تمامی پیستون‌ها تعویض شوند. انجام تمامی این کار‌ها، هزینه و وقت زیادی را می‌طلبد. پس در توجه به زمان مقرر برای تعویض تسمه تایم خودروی خود نهایت دقت را داشته باشید. نکته قابل توجه این است که تعویض تسمه تایم باید با استفاده از ابزار مخصوص صورت گیرد.

اگر تسمه تایم با روش سنتی تعویض شود، نه تنها تایم درست نمی‌شود بلکه احتمال کج شدن سوپاپ‌ها پس از تعویض تسمه تایم نیز وجود دارد. در صورت نا‌صحیح بودن تایم، شتاب خودرو کاهش می‌یابد و مصرف سوخت نیز بالا می‌رود زیرا تایم درست تعیین نمی‌شود. در تعمیرگاه تخصصی لتیتیود، تعمیرکاران ما با نهایت دقت و حوصله تسمه تایم خودروی شما را تعویض می‌کنند. پس در صورت نیاز همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

تعویض لنت ترمز لتیتود با کیفیت مرغوب

به جرات می‌توان گفت که مهم‌ترین قطعه‌ای که سلامت و امنیت سر‌نشینان را حفظ می‌کند، همین لنت ترمز است. لنت ترمز، قطعه‌ای مصرفیست که پس از تمام شدن زمان مقرر، باید تعویض گردد. در صورت عدم تعویض این قطعه، لنت به قسمت آهن رسیده و صدای غیر عادی از چرخ‌ها هنگام ترمز کردن به گوش می‌رسد. همین کار، باعث خرابی دیسک چرخ‌ها می‌شود. در صورتی که دیسک چرخ‌ها آسیب ببینند و لبه‌دار شوند، علاوه بر ایجاد لرزش فرمان هنگام ترمز کردن، لنت جدید را نیز خراب می‌کنند. لازم به ذکر است که با استفاده از لنت‌های متفرقه در خودرو، هنگام ترمز کردن، صدای سوت کشیدن که بسیار غیر عادی است می‌شنوید. بدین ترتیب، هنگام تعویض لنت ترمز لتیتیود، به اصل بودن لنت بسیار توجه کنید. در تعمیرگاه تخصصی لتیتیود، نه تنها لنت خودروی شما با یک لنت با‌کیفیت و اورجینال تعویض می‌شود. بلکه محل قرارگیری لنت، کاملا تمیز شده و در صورت آسیب دیدن دیسک چرخ‌ها به علت استفاده از لنت خراب، تعمیر می‌شود. در نتیجه، شما از رانندگی و ترمز کردن با خودروی لتیتیود خود بسیار لذت خواهید برد.

تعویض شمع لتیتود

شمع در خودرو، وظیفه جرقه‌زنی در مرحله احتراق را دارد. شمع خودرو نیز مانند تمامی اعمال سرویس دوره‌ای، باید در زمان مقرر بازبینی شود. زمانی که کیلومتر‌شمار خودروی لتیتیود، عدد ۶۰۰۰۰ را نمایش داد، زمان مناسب باز‌بینی شمع این خودرو فرا می‌رسد. در صورتی که شمع دچار مشکل باشد، باید آن را تعویض کنید. اگر احساس کردید که خودروی شما به سختی روشن می‌شود، می‌توانید یکی از علل بروز این مشکل را شمع‌های ضعیف و فرسوده بدانید. همچنین خطای احتراق، مصرف غیر عادی سوخت، سر و صدای موتور در حالت ایستا، صدای بیش از حد موتور در زمان رانندگی، شتاب‌گیری سخت خودرو و روشن شدن چراغ چک، نشانه‌هایی هستند که وجود شمع فرسوده را به شما هشدار می‌دهند. در این صورت، باید فورا به تعویض شمع خودروی لتیتیود خود اقدام کنید. شما می‌توانید برای تعویض یا تعمیر شمع خودروی خود، از تعمیرکاران با‌تجربه تعمیرگاه تخصصی لتیتیود راهنمایی بگیرید.

نحوه تعمیر بلبرینگ رنو لتیتود

به طور کلی، هر خودرو دارای چهار بلبرینگ است که دو عدد از آنها روی چرخ‌های جلو و دو عدد دیگر روی چرخ‌های عقب قرار دارند. بلبرینگ، به حرکت آسان‌تر چرخ‌ها کمک می‌کند. در صورتی که یکی از چرخ‌ها دارای بلبرینگ خراب باشد، هنگام رانندگی به وضوح، لرزش در فرمان احساس می‌شود. مهم‌ترین نشانه خرابی بلبرینگ، صدای زوزه چرخ‌هاست. در صورت وجود هرگونه صدای زوزه، خودرو را برای بازبینی چرخ‌ها به تعمیرگاهی مطمئن ببرید. همچنین به هم ریختن بالانس چرخ‌ها و متمایل شدن یک چرخ به سویی دیگر، از دیگر علائم خرابی بلبرینگ است. پیشنهاد می‌شود به سلامت بلبرینگ چرخ‌ها خیلی توجه کنید زیرا نتیجه یک بلبرینگ معیوب در چرخ، باز ایستادن و قفل کردن آن است. برای بازبینی چرخ‌ها و بولبیرینگ‌های خودروی لتیتود خود، می‌توانید به تعمیرگاه تخصصی لتیتیود مراجعه کنید.

نحوه شستشوی انژکتور لتیتود در تعمیرگاه تخصصی لتیتود

یکی از کار‌هایی که برای افزایش طول عمر خودرو، کاهش مصرف سوخت و آلایندگی و افزایش شتاب انجام می‌شود، شستشوی انژکتور است. این کار در زیر‌مجموعه سرویس دوره‌ای خودرو قرار داشته و باید به طور مرتب و دوره‌ای انجام شود. شستشوی انژکتور، به دو صورت انجام می‌شود. در روش اول، سوزن انژکتور کاملا باز شده و داخل آن شستشو داده می‌شود. اما در روش دیگر، نیازی به باز کردن سوزن انژکتور نیست و بدون باز کردن، آن را تمیز می‌کنند. برای اینکه تشخیص دهید که کدام روش مورد نیاز خودروی شماست، باید به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید. با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی لتیتود، تعمیرکاران ماهر، در ابتدا انژکتور خودروی شما را باز‌بینی می‌کنند. در صورت نیاز به شستشو، آن را شستشو می‌دهند.

تعمیر جعبه فرمان برقی لتیتود

بسیاری افراد رانندگی با فرمان‌های برقی را بسیار طاقت‌فرسا می‌دانند. ولی عده‌ای دیگر با کمال رضایت با این نوع فرمان رانندگی می‌کنند. مزیت فرمان برقی نسبت به هیدرولیک این است که عمل گردش زمان را به وسیله راننده کوتاه‌تر می‌کند. لازم به ذکر است که فرمان برقی حتی زمان خاموش بودن خودرو نیز نیروی کافی جهت حرکت را داراست. بنابر این، در مصرف سوخت خودرو نیز صرفه‌جویی می‌کند. به هر صورت، این قطعه نیز مانند سایر قطعات فنی خودرو ممکن است دچار ایراد و مشکل شود و به تعمیر و بازبینی نیاز پیدا کند. در تعمیرگاه تخصصی لتیتود، می‌توانید جعبه فرمان برقی خودروی خود را با خیالی آسوده تعمیر یا تعویض کنید.

تعویض کردن دیسک صفحه خودرو لتیتود

همانطور که می‌دانید، سیستم کلاچ لتیتیود، پس از گذشت ۵۰ الی ۶۰۰۰۰ کیلومتر باید تعویض یا رگلاژ شود. تشخیص این مورد که کدام مورد برای کلاچ خودروی شما مناسب است به نوع رانندگی شما نیز بستگی دارد. احساس لرزش اتاقک خودرو در حالت دنده۱، نیاز به تعویض دنده بیش از حد در سربالایی‌ها، گاز خوردن زیاد در مقابل عدم شتاب و حرکت خوب، از نشانه‌های خرابی دیسک صفحه لتیتیود هستند. زمانی که هریک از این نشانه‌ها را مشاهده کردید، باید برای تعمیر یا تعویض دیسک صفحه خودروی خود به یک تعمیرگاه مطمئن مراجعه کنید. اگر شما هم نیاز به تعویض دیسک صفحه اورجینال و با‌کیفیت را برای خودروی خود احساس می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم اصلا از تعمیرگاه تخصصی لتیتود غافل نشوید.

تعمیر سرسیلندر لتیتود 

به عنوان یکی از ضروری‌ترین قطعات فنی خودرو، می‌توان به سیلندر یا محفظه احتراق اشاره کرد. سرسیلندر، قطعه‌ای با ساخت آلیاژ مقاوم و وزن کم است که روی سیلندر قرار دارد و وظیفه آن محافظت از سیلندر است. معمولا یک سرسیلندر سالم، می‌تواند تا ۵ سال بدون مشکل کار کند اما پس ز گذشت ۵ سال، به تدریج، شاهد بروز مشکلاتی هستیم که رسیدن زمان تعویض یا تعمیر این قطعه کاربردی را یادآور می‌شود. در صورتی که سیلندر به درستی کار نکند و راندمان غلط داشته باشد، به طبع، عملکرد سرسیلندر نیز با مشکل مواجه می‌شود. یکی دیگر از علائم خرابی سرسیلندر، نشتی مایع خنک‌کنندخ موتور به بیرون است. نشتی روغن موتور، خروج دود از موتور، تاب برداشتن سرسیلندر، گرفتن کربن، ضربه و ترک‌خوردگی، همگی از نشانه‌های معیوب بودن سرسیلندر هستند که به محض مشاهده این علائم، فورا برای برای تعمیر سرسیلندر اقدام کنید. با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی لتیتود، می‌توانید بدون دردسر سرسیلندر خودروی لتیتیود خود را تعمیر یا در صورت لزوم، تعویض نمایید.

تعویض کاسه نمد لتیتود با لوازم یدکی رنو اصل

وظیفه اصلی کاسه نمد در خودرو، جلوگیری از نشتی هرگونه روغن به بیرون است. مهم‌ترین دلیل خرابی کاسه نمد، عدم قرارگیری آن در جای صحیح است. بدانید که تعویض کاسه نمد خودرو، باید توسط یک مکانیک صورت گیرد. همانند قطعات دیگر خودرو، کاسه نمد نیز برای اینکه بتواند به درستی کار کند، به سرویس دوره‌ای نیاز دارد. در موقع مقرر، کاسه نمد خودروی شما باید بازبینی و تعمیر یا در صورت احتیاج، تعویض شود. در تعمیرگاه تخصصی لتیتیود، کاسه نمد خودروی لتیتود خود را با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین مدت سرویس کنید.

رفع مشکلات فنی و مکانیکی لتیتود در تعمیرگاه تخصصی رنو

با مطالعه مطالب بالا احتمالا این سوال پیش می‌آید که کجا می‌توان تمامی موارد مربوط به مشکلات رنو لتیتیود را با اطمینان خاطر برطرف کرد؟  تعمیرکاران تعمیرگاه تخصصی رنو دارای سابقه طولانی در زمینه تعمیر تمامی قطعات فنی و سرویس دوره‌ای لتیتیود هستند. بدین ترتیب تعمیر خودرو نزد تعمیرکاری مجرب، به حفظ بیشتر سلامت آن کمک می‌کند. همچنین این تعمیرگاه، سعی دارد تا تمامی خودرو‌های معیوب را در اسرع وقت، عیب یابی کرده و با قیمتی مناسب، به مشتری تحویل دهد. یکی از خدمات این تعمیرگاه، بازبینی و بررسی قطعات فنی خودرو به صورت کاملا رایگان است. بدین ترتیب، در ابتدا خودروی شما بازبینی شده و در صورت تشخیص عیب و ایراد یا هر گونه عملیات دیگر، به شما گزارش داده شده و هزینه نهایی به شما اطلاع داده می‌شود. علاوه بر این، شما از قطعات مورد استفاده در خودروی خود نیز کاملا مطمئن خواهید بود. زیرا تمامی قطعات و لوازم یدکی و روغن‌ها کاملا اورجینال و مورد تایید کمپانی رنو هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خدمات، اینجا کلیک کنید.

نمایندگی رنو لتیتود در غرب تهران

در این مطلب، سعی کردیم تا شما را با انواع خدمات و نحوه خدمت رسانی نمایندگی تعمیر لتیتود آشنا کنیم. از تعمیر گیربکس و موتور لتیتیود گرفته تا تعویض روغن و سایر قطعات فنی، در این تعمیرگاه بزرگ انجام می‌شود. یکی از ویژگی‌هایی که تعمیرگاه لتیتیود را از سایرین متمایز می‌کند، مشتری مداری و اخلاق مناسب است. زیرا قدم اول موفقیت در هر کسب و کار، نحوه برخورد صحیح و محترمانه با مشتری است. شما به محض ورود به تعمیرگاه لتیتیود، این ویژگی را به خوبی احساس می‌کنید. سایر ویژگی‌های تعمیرگاه تخصصی لتیتیود عبارتند از : مشاوره رایگان، شما اگر هر پرسشی در زمینه سرویس دوره‌ای، نحوه رفع مشکلات، زمان مناسب رسیدگی به هریک از قطعات فنی و…. داشته باشید، می‌توانید سوال خود را با مشاورین مجرب تعمیرگاه لتیتود بدون پرداخت هیچ هزینه و کاملا رایگان مطرح کنید. شما با مراجعه به وبسایت نمایندگی رنو، علاوه بر دسترسی به وبلاگ و مجموعه اطلاعات کاملی در مورد انواع تولیدات رنو، می‌توانید از تعرفه و قیمت‌ها نیز مطلع شوید.

ساختار فنی خودروی لتیتود بسیار پیچیده است. به همین علت، از برطرف کردن مشکلات آن به طور شخصی، جدا خودداری کنید. زیرا با کوچک‌ترین سهل‌انگاری در نحوه جا‌گذاری یک قطعه یا بستن سیم پیچی قطعات، ممکن است مشکلاتی به وجود آید که جبران آن‌ها مستلزم وقت و هزینه زیادی باشد. نمایندگی لتیتیود، خود وارد‌کننده تمامی لوازم یدکی این خودرو است. به همین علت، برای تعویض قطعات خودرو‌ها همواره از قطعات اورجینال و با‌کیفیت استفاده می‌کند. با تعمیر خودروی خود در تعمیرگاه لتیتود، علاوه بر جلوگیری از مشکلات پیش آمده توسط قطعات نامرغوب، طول عمر خودروی خود را نیز افزایش می‌دهید. افراد حاضر در تعمیرگاه لتیتود، همه روزه آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند. پس فرصت را از دست ندهید و هرچه سریع‌تر جهت رزرو وقت تماس بگیرید.